Uutisia ja ajankohtaisia asioita

Vuokrattavana hoitohuone 6,3 m² omalla vesipisteellä

Vuokrattavana hoitohuone 6,3 m2 omalla vesipisteellä.

Sijainti ydinkeskustassa rautatieaseman välittömässä läheisyydessä tulevan ratikkareitin varrella osoitteessa Itsenäisyydenkatu 3 (Luminary).

Pääsy esteettömästi, inva-WC käytössä.

Vuokra 350 €/kk sisältäen sähkön, veden ja internet-yhteyden 100/50 Mbit/s.

YHDISTYS TUKEE JALKOJENHOITOA!

Yhdistys tukee rahallisesti jäsenten jalkojenhoitomaksuja ja siihen on varattu määräraha vuoden 2021 budjetissa. Yhden jalkahoitokerran tuen suuruus on 5 €, vuoden aikana korkeintaan 2 kertaa/jäsen. Tukia maksetaan vuonna 2021 niin kauan kuin varoja on käytettävissä.

Seuraavien

Vuokrataan kokous- ja juhlatilaa

Tampereen Reumayhdistys vuokraa keskeisellä paikalla olevaa avaraa ja valoisaa kokous- ja juhlatilaa. Rautatieaseman vieressä, ratikkareitin varrella oleva esteetön tila sijaitsee Itsenäisyydenkadulla. Tiloissa on istumapaikat 50 hengelle sekä useampi pöytä. Keittiösyvennyksestä löytyy astiasto 50

Joulutervehdys

Toimisto on suljettu 22.12.2020 - 6.1.2021. Rauhallista Joulunaikaa!

Uuden toimitilan avajaiset katsottavissa YouTubessa

Yhdistyksen uuden toimitilan avajaiset Maailman Reumapäivänä 12.10.2020 striimatattiin ja tapahtuma on katsottavissa YouTubessa tästä.

Our website is protected by DMC Firewall!